Markus taisteli hienosti judon SM-kisoissa


 Judon SM-kilpailut tarjosivat jälleen vauhtia, jännitystä ja hienoja suorituksia, kun seuramme Markus astui tatamille sarjassa P18-60 kg. Päivä sisälsi kolme kovatasoista ottelua, joissa nähtiin määrätietoista tekemistä, rohkeita hyökkäyksiä ja hienoa taistelutahtoa alusta loppuun.

Ensimmäisessä ottelussa Markus otti heti ottelun hallintaansa. Hän vei ottelua aktiivisesti eteenpäin, haki määrätietoisesti kuristuksia ja lukkoja sekä piti ottelun omissa käsissään. Hyvä työ palkittiin, kun Markus voitti ottelun yukolla.

Toisessa ottelussa vastustaja onnistui tällä kertaa ottamaan ohjat käsiinsä. Markus taisteli kuitenkin sitkeästi mukana, mutta ottelu päättyi harmillisesti vastustajan kuristukseen ja ippon-tappioon. Tappio ei kuitenkaan lannistanut, vaan Markus keskittyi seuraavaan otteluun. 

Kolmas ottelu muodostui päivän tiukimmaksi kamppailuksi. Markus sai useita hyviä tilanteita ja oli lähellä siirtyä johtoon. Markuksen aktiivinen ote jatkui, ja jälleen nähtiin paljon yrityksiä kuristuksiin ja lukkoihin. Tasainen ottelu eteni jatkoajalle asti, jossa vastustaja onnistui lopulta ratkaisemaan kamppailun wazarilla.

Kovatasoisessa, 11 kilpailijan sarjassa Markus sijoittui hienosti seitsemänneksi. Päivä tarjosi arvokasta kilpailukokemusta ja osoitti jälleen kehitystä sekä rohkeaa otteluasennetta.

Tatamin laidalla tunnelmaa piti yllä myös seuramme oma tukijoukko. Mukana matkassa oli valmentaja sekä kuuden hengen kannustusjoukko, joiden tuki ja kannustus näkyi koko kisapäivän ajan. Yhteishenki ja seuraporukan läsnäolo loivat hienon kilpailupäivän, josta jäi mukaan paljon positiivista energiaa kohti tulevia harjoituksia ja kilpailuja.

Onnittelut Markukselle hienosta suorituksesta ja kiitos koko tukijoukolle, tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!
 

 

Kommentit